sjuuuuk fifän

DÖÖÖR!!! är jätte förkyld/sjuk..tror nog att det är pga flygplanet..det var ju hur kallt som helst och jag hade tofflor lixom haha får skylla mig själv :(..så har bara vart med baby som har vart världens bästa doktor..han frågar hela tiden om d något jag behöver eller om jag mår bättre..han har köpt massa nudlar till mig också helt underbar min man!!..det är ju tänk att pappa ska komma och hämta mig men vill inte smitta lilla amaru..så ska säga imorgon om jag blivit bättre eller inte :)

Något skit hemskt jag läste idag va att ett plan har försvunnit (krashat) som åkte från chile med 21 pasagerare och massa av dom va från TVN ( chilenska kanalen som vi alltid kollar på ) och chiles med pupulära programledare va i planet och är försvunnen!! :O...dom har hittat 4 kroppar som flöt runt i havet,2 kvnnliga och 2 manliga..men man vet inte än deras identitet...aso OMAIGAD!..själv tror jag inte någon överlevde och det är skit hemskt!! :(


..nog med sorliga saker...har lekt massor med min prins som jag hade saknat massor!! han ligger bredviv mig nu haha typiskt..jag låg i sången med massa kuddar och skulle upp för att hämta min mobil och snabb som han så sprang han upp o la sig EXAKT där jag låg..och låtsas sova hahahaha så nu sitter jag i sängen medans han ligger som en kung :D..kan gör alltid så den plutten :p

Har suttit vid datan skit länge..fixat lite med bilder från semestern osv..älskar!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0