rastlööös

Har bara tagit det lungt..mår lite bättre i magen ialf...är super fundersam idag..tänker på allt och inget..tänker på hur allt är så olikt..så många saker som hänt på så kort tid...hur jag har ändrats också..bara på några typ 2 år..känns konstigt att jag snart fyller 20 år..känner mig inte som 20 haha :)...känns som om d va igår jag va 16 och tyckte 20 va gammalt...sååå mycket har hänt..både mycket bra och dåligt..har lite svårt typ att tänka att min syster har en son..MIN syster..tror inte folk kan ana hur nära vi är..det är stort men underbart!!


Jag har ett underbart liv..fast så klart den kan ju bli bättre..så många planer inför framtiden..och när jag säger framtiden menar jag typ max 5 år framåt hahah då menar jag att jag vill ha barn vid 25års åldern..men innan jag vill ha barn vill jag hinna med att resa mycket!!..om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte om fest längre...det är just det här med att resa..älskar att resa tsm med min pojkvän..eller förlåt..min man :) hihi..


har lärt mig så mycket om kärlek...dom senaste 2 åren har jag faktiskt bara lärt mig bra saker om kärlek..vill verkligen och hoppas att min man är mannen jag ska tillbringa resten av mitt liv med! hoppas verkligen det..men vill inte tänka så långt..begick det misstaget förut och man blir bara förkrossad när det inte blev som man "planerat"..


satt med min syster och prata också om vänner..att vänner försvinner genom åren och tillslut finns det ingen där längre som förut...men det är så livet är...man börjar jobba har mindre tid för varandra kanske någon skaffar barn före andra och det ändrar livstilen ..meeeeeen sålänge man mår bra då bra!!..lite konstigt att jag säger det eftersom jag är en sån som tänker ibland mer på andra än på mig själv..att leva mitt liv efter andra...och jag vet att det inte ska vara så..


just nu mår jag bra!..och har gjort det nu i flera månader..min älskling är han som faktsikt får mig att må så bra..vi gick igenom en tuff period för typ 6 månader..men efter det har allt vart underbart..tror att vi har lärt oss hur vi fungerar och vad vi ska göra för att slippa tjafs...vi har det stabilt..det ääääända som fattas nu är vårt eget place..hans hus finns ju för oss..men vi vill ha vårt eget! då skulle allt vara perfekt..men vi får ha tålamod :)





Sitter och skriver massa onödigt nuu men bryr mig inte,det känns bra att skriva av sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0