ledsen

i fredags så försvann planet jag berättade om..och nu vet man att ingen överlevde..trodde aldrig att det skulle kännas så stort..blev inte äns så ledsen när MJ dog..en av dom som satt i planet var chiles bästa programledare som jag växt upp med då jag kollat på honom i tv så länge som jag kan minnas..han ändrade tv historien och gjorde allt mycket roligare...det känns fortf overkligt att han inte kommer att finnas på programet mer..det är hemskt att se alla han arbets kamrater som fäler tårar och fösöker bita ihop..det är hemskt..hemskt för hela chile och alla vi som har chilenska kanalen sens hela livet...

R.i.p Felipe camiroaga♥





Kommentarer
Postat av: Steff

ÅÅHNEEJ INTE FELIPE :( Växte också upp med honom , fan vad hemskt det känns

2011-09-06 @ 15:01:22
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0