länge sen!!

lite om dig:

Namn ? Nancy
vart bor du?  tumba
Tatueringar eller piercing? båda,,men föredrar tattooooo :D


Under ditt liv

Hur många stora kärlek har du haft?
: 2..om man räknar med mitt nuvarande förhållande
Vad hette din första kärlek : inga namn men börjar på J
Har du kontakt med honom/henne? : Nee..han har väl oxo sitt liv med sin tjej :) men det kan hända att jag pratar med hans familj i typ facebook :)
Hur gammal var du när du fick din första kyss? : 13 haha :O
Har du hånglat med mer än 20 personer? : Nej..verkligen inte
Har du haft sex med mer än 20 personer? : aah eller hur haha stort nej
Har du blivit tagen av polisen?: jaaa,,pinsamt haha
Om ja,varför? : var ung&dum
Har du blivit riktigt sårad? : ja..läääänge sen.
Har du sådat? : jaa..fast aldrig med mening


Senaste :

sms?: E på väg till jobbet <3 du då?
Av vem var det? : maa boifrend
personen som kysste dig?: Amaruuu hahhah :) en riktig blöt kyss :D
Kramade dig? : Tanyaa =)
Ringde dig? : min man


Tror du på :


Gud? Njae
kärlek vid första ögonkastet?: ja absolut haha :)
Liv på andra planeter : o ja! vi kan inte vara dom ända..kanske i någon annan galax
Evig kärlek : jaråååå
Spöken : jaa :(


Vill du :


Gifta dig?: ja och nej...vill bara gifta mig för att klänningens skull haha..annars så tycker jag att det bara är massa slöseri på pengar..vi kan lika gärna resa!!
Vara rik: nej...SAAAJK hahaha såklart..då skulle ja lätt gifta mig!
Kunna ha någon super kraft? : bli osynliiiiig :D

Favorit citat: Everything happens for a reason!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0