Du ska bli min finaste du :)

Idag var mitt lilla troll emi på besök hihihi hade saknat henne massor!!!..sen har jag inte gjort så mycket..gosat som vanligt med min tjåkiiis amaru :D..och gjorde pankakor med min syster hahaa vi fick flipp i köket,helt ruuliiit :)..


sen har jag tänk på en sak..har tänkt på det länge..om jag ska ha dig eller inte..du kommer nog ändra mitt liv..ett stort steg..vågar jag? kommer jag att bli besviken?..hoppas inte!!..du är så fin..längtar tills du blir min käraste iphone 5!!!!! :D du komemr nog vara värd varenda lite krona =)..




imorgon åker jag hem to my family! ..älskling ska oxo köpa iphone 5..aah vi lär tillbringa fett mkt tid med varandra GENOM iphonen HAHa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0