vissa personer lär sig aldrig av sina misstag.

Igår vart det jätte roligt med min älskling sara..vi festade i clande..första gången för oss båda haha och det tog ett tag tills vi hittade..men till slut kom vi fram och drack o dansa massa! :D..idag mår man som förtjänat..bara legat i sängen och mått dåligt uuuscchh.. sov typ till kl 18 så nu är man inte så trött..som tur är jag ledig mån och tisdag..men har ändå ärenden som måste göras..



och du anonym som kommeterade över hur onödigt det är att skriva blogg för tydligen så bryr sig inte folk..kan jag säga 1.du verkar ialf bry dig lite för mkt om du ändå kollar in i min blogg. 2.jag skriver inte blogg för folkets skull utan för min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0