Middag med syskonen vilches

Igår somnade jag ganska tidigt va jätte trött!!..och idag hade jag och maestro sovmorgon..han brukar vanligtvis väcka mig runt 09 tiden för att gå ut..men idag vaknade jag 09 och han sov som en stock och väckte mig kl 11 :D  då tog jag ut honom på lång promenad och van vart överlycklig när vi kom hem..han sprang massor och ja kasta pinne osv..


Idag så ska vi hem till min bror och hans tjej o galna emi tsm med min andra bror och hans tjej..sen jag,tanya,amaru och maestro..vi är bjudna på middag..så d blir mysigt! :)..så min bror ska komma kl 5 och plocka upp oss :)


Fick en fråga om vad mitt andra jobb är..Jobbat som barnflicka i över 1 år men ska börja jobba på Guldfynd :) men det blir varannan helg..så mån-fredag jobbar jag på Gate 43 sen varannan helg på guldfynd..så jag lär bara få 2 helger ledigt i månaden haha :)



Kommentarer
Postat av: vicky

fan vad kul att jobba i guldfynd, hur fick du jobbet? själv letar jag efter jobb men ingen tar emot mig för att jag inte har någon erfarenhet :D

2011-10-01 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0