Skön helg :)

Hej!! det va väl länge sen haha..min helg har vart rätt så skön..i fredags så blev det ut o dansa med bästa vän valeria,diana,gaby och natha..det va roligt och dansade och skojade en hel del..all skrattande gav mig träningsvärk i magen dagen efter haha...sov hos valeria då vi kom fram till tumba..sen lördag åkte jag till älsklingen runt 2 tiden..och fick upp honom ur sängen och drog till hans pappa som hade födelsedags fest :)

där fanns babys kusiner och släkt..vi stannade kvar till typ 8 eller 9...sen åkte vi hemåt och hade det mysigt bara :D..på söndag måste det va dagen min prins mest måste hata hahahah jag har nämligen börjat stor städa värje södag hos honom och såklart måste han hjälpa till!..såå aah saker han inte orkat göra under veckan tvingar jag honom göra på söndagar haha

Vi fixade ialf klart deras tomt och alla sopor till sopp stugan haha..det blev frääsht :D efter det låg vi och kolla på tv sen runt 9 blev vi hungriga så vi lagade mat :D..vi hade tidigare ätit mat från grillen haha


Saknar redan min älskliing!!!!  ska nämligen inte dit den här helgen..för har känslan att min syster kommer att föda dåå hihihi :) men jag flyttar ju hem till honom den 25 då vi får vovven :D  LÄNGTAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0