Maestro <3

Nu till något som gör mig mycket glad ialf..min prins Maestro :)..världens goaste hund..sååå mysiig han är och duktig..snabb lärd är han oxo hihi :)..nu ligger lillen här bredvid mig och sover..vi va på lång promenad vi åkte till barkaby för baby skulle köpa xbox 360 och köpte den med 3 spel fifa 11 o 2 andra :)..Maestro är så duktig och sköter sig jätte bra ute och alla kollar på honom och beundrar om hur söt han är! :)

vi tar ut honom ofta..vart vi än går så kommer han med..man kan inte vakna på dåligt humör haha han är underbar! :D..min lilla tjockis :) ♥..faast han blir ju avundsjuk som faaaan på mig och älsklingen ahhhah om jag kysser min pojkvän blir han gnällig och han låter oss absolut inte sova bredvid varandra..han måste komma och lägga sigg emellan ahah

som igår kväll..jag kramade om Maestro tills han somnade ( jaa han sover med oss :) )..och då vänder jag mig om för att krama min älskling och vi sov skeden..men DÅÅ haah känner jag bara att någon kryper på mitt huvud och lägger sig precis mellan oss och det fanns knappt plats åt honom men han låg där hahahaha så jag flyttade på mig lite och vi tre sov mysigt där :)..

min lilla egna lilla familj hhihihi älskar er!! ♥





haha vad rolig han ser ut på den här bilden :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0