Hundvakt :)

Idag var jag hund vakt till bästa vännens söta lilla hund Tyson :D..hämtade honom kl 08..och det va jätte mysigt att ha honom här..lekte en massa hihi..sen kl 3 typ mötte jag upp bästa vän som hade saknat sin son :D..då drog jag till jobbet..slutade jobbet kl 8 :)..imorgon äre fredag yeeei ..det betyder att jag ska träffa min älskling som jag saknat sååååååååååååå mycket!!!..vi ska träffas i stan runt halv 5..kanske shoppa liite..sen åka och hämta upp några grejer jag köpt till vår son hihihi!!

Sen ska vi bara mysa hoppas jag..på lördag är vi bjudna på middag hos babys pappa mys!

Lite bilder från dagen med underbara tyson! ♥
( och en osminkad jag haha )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0