Hos älsklingen :)

Igår vart det mys!..när jag väl kom hem till min pojkvän så satt vi o kollade på tv och hade det mysigt..sen fick jag damp och ville dra till kista gallerian och shoppa..fick kriga lite för att få upp älsklingen som inte orkade men jag lyckades!...när vi va på väg dit och gjorde sms biljett så insåg vi att det va den 6maj..haha altså vår 1år och 3 månaders dag haha..vi e inte så bra när det gäller det...förutom när det är års dag :)..så vi tänkte ialf att vi kunde göra något bara för att haha...så efter shopping en glad nancy och mindre glad pojkvän eftersom att han tycker att det är tråkigt att gå in o ut i affärer 100 ggr haha så käkade vi middag..jag vart sugen på pizza ett tag nu så vi åt där i galleria restauragen varsin pizza...

sen kom vi hem och så kom hans vänner och dom spelade kort medans jag kollade på BB..sen så fick dom lust o dra ut till biljard palatset eller vad den heter..så aa vi drog dit med andra vänner och drack och pratade massa!

Vi kom hem kl 05 och somnade :)..nu är jag svin hungrig så ska be baby göra något gott..för han e inte bakis som jag hahaha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0