@skolan

Igår åkte jag och älsklingen till hans papi och käkade..vi är bjudna nästa lördag igen..men då äre för att han fyller år och släkten ska diit :)..

Drog hem runt 7..när jag kom hem så var jag med min syster i rummet o kollat på BB..och hade webcam med älskling hihi :)...vi har planer!!!! något jag alltid velat göra och som nu vi kanske ska göra :D...Nämligen åka och campa i öland :D:D:D då blire jag,baby och hans vänner...jag har campat förut i öland och det va skit roligt och det känns verkligen inte som sverige där..sandet är vitt o jätte mjuk och vattnet har vågor och skönt :D

Vi blir typ 6 pers och då åker vi bil dit..har kollat lite med priser och sånt och det blir jätte braa!!! som sagt det är ju en tanke..på fredag ska vi alla samlas o prata om det wihuuu..då blire i juli typ och då ska vår son såklart med :D

Hoppas hoppass!!






Är i skolan idag och slutar 2..jobbar efter hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0