Hemma från sjukhuset

Vill tacka för alla gratulationer och fina hälsningar!! :D..har vart me om något helt underbart,något jag aldrig kommer att glömma!..att se min underbara syster föda va unerbart..massa glädje tårar vart det..min starka syster kämpade och kämpade..efter 13 timmar i sjukhuset föddes lilla Amaru..


Många kanske vet hur nära jag och min syster är..men ni som inte vet så kan jag säga att min syster är MITT ALLT..hon som vet allt om mig och jag om henne..hon som jag ser upp till..mitt liiiiv!!!..och amaru är finaste gåvan familjen fått..Hon kommer att bli en underbar mamma,det vet jag!..


Imorgon kommer hon hem med honom från sjukhuset..vi har vart och hälsat på..och han e så sööt!!..åkte dit med mamma,pappa och min pojkvän..ville verkligen äta upp hans stora hängiga kinder :(..Ett nytt liv har kommit..kan inte vara lyckligare!!..Är en riktig stolt tia må jag säga :)..Amaru föddes den 21 maj..så som min underbara kusin daniel hihi..


Så igår firade han sin fest hemma hos sig och vi drog dit..massa folk gick och det va kul..men vi drog runt 01 tiden för min syster skulle ha kommit hem idag men amaru har gulsot så hon kommer imorgon :D


En bild från igår,Alla fina biler som är tagna med system kameran har min syster kvar i sjukhuset..så lägger upp några imorgon :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0