Falskt larm

Idag vaknade jag av att min syster sa att hon ska åka in i sjukhuset med mamma..så klart ville jag med..så min bror kom och hämtade oss och så åkte vi in..dom bad henne att promenera i 2 timmar för att öka värkarna..så vi käkade i subway ( jätte gott )..och promenerade efter..

Efter 2 timmar gick vi in igen och gå sa dom att hon va öppen 3cm och att värkarna måste bli kraftigare så om hon inte får såna värkar idag/ikväll..då måste hon ialf åka in imorgon så ska dom snabba på förlossningen..

Så senast så har vi lilla bebisen imorgon bland oss!! :D


Kommentarer
Postat av: Sergia

Men guuud så vacker !!!

Varför hade inte jag min mage så :( värsta fettot jag var hahah

2011-05-21 @ 07:24:36
URL: http://amasifuen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0