24 Maj

Idag jobbade jag inte..så som jag skulle så stannade hemma med syster och Amaru och myste en massa :)..tog jätte fina bilder på honom..hääär börjar man bli grym på att fota haha :)..Han blir bara sötare o sötare..kan ej sluta fota honom haha :)..


Imorgon flyttar jag och baby ihop..och imorgon får vi vår egan lilla hund!! :D..längtat så mycket!!!..men kommer att vara svårt o inte se amaru varje dag..men ska hälsa på så mkt som jag kan..


fredag ska vi komma hit med hunden så att familjen får träffa honom :D..sen i juli ska pojkvännen på semester med hans killkompis..och mamma o pappa ska till spanien i 3 veckor..så jag ska flytta hem och bo med tanya och amaru och vovven i 1månad :D bara vi 4 skit roliigt..längtar!!..fast kommer ju sakna baby..men men :)


Är han inte fööör sööt :D?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0