såå kuul :D

har inte uppdaterat pga att jag vart bakis hela dagen..usch!..så har sovit och legat i sängen för det mesta och smsat om går dagen haha :)

vi hade jätte roligt igår jag och älsklingen sara :D ibörjan vart vi fett sura för att när vi kom fram var det väääärsta köön skit hemskt! men efter 1.5 timma var vi inne hahaha!! man såg folk man kände och hade roliigt..tills mot slutet blev det bråk..inte likt mig ..men jag va inblandad hahah helt sjukt! men vi sket i det och lät tjejen skrika runt haha . dom stängde kl 03 så då drog vi till natt bussen men när vi satt på den kom vi på att alexis jobbade så jag ringde honom och han hade precis slutat..så jag och sara gick av bussen i medis och mötte upp honom

så vi tog nästa buss..jag och alexis pratade hela vägen..tills vi kom typ till flempan och jag fick panik för att jag blev kiss nödig haha så vi väckte sara och gick av bussen..och där väntade vi på nästa som kom 10 min efter...jag va hemma kl 5 och sov :D

Kameran glömde jag i väskan då jag lämna in den i garderoben..bajs..men ajaaa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0