Bakiiiis

igår gick jag till skolan och hade redovisning och efter skolan följde jag med sara till skäris..där va vi typ till 5...se.fick vi stress för att vi skulle försöka hinna va klara till 8..så vi åkte hemåt..jag kom hem och hoppade in i duschen och när jag kommer ut ur duschen ser jag att valeria va här hahaha! :D så vi fixade oss tsm heelt stress hela tiden

vi blev klara typ 8 och spraaang till busssen men vi missa den..men vi tog 20:47 med sara och gick av i alby där vi va i en lokal för lite förkrök..vi va där ca 1 timma sen drog vi mot stan till ronnys skiva vi va typ 17 pers ahha killarna gjorde kaaaooos i t-banan hahahah helt roliigt dog av garv hela vägen :D

Själva kvällen va riktigt roliiiiig! :D i början vart det stelt o såå..men seeen efter ett par drinkar kunde man inte sluta dansa :D..vi drog när dom stängde...sen drog vi alla till makkis..och aah där hände lite d ena o d andra..slutade med att två kill kompisar blev tagna av polisen..och resten tog bussen men jag sara o sebbe tog taxi hem för annars skulle vi vänra 1 timma på bussen och vi frööös!!

Kom hem 05 och stängde av mobilen för ville verkligen inte vakna att nått jävla sms haha..vakna idag runt 12 ( blev ingen skola för min del )..och satte på mobilen och den va otrolig seegt sen efter 2 sek kommer alla smsen fram fick panik!! den hackade helt hahaha sen när alla smsen kom fram då började jag svara

..sara ringde oxo och vi pratade om går dagen hahah ett måste!! :D..nu ligger jag helt död i sängen och ska kolla på BB i datan! :)..

Alla glömde kameran i väskan som man lämnade in..men dom tog massa bilder på oss där..men vet inte där bilderna kommer upp! :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!



har du och killen gjort slut?? ni va ju hur gulliga som helst =( trodde ni va kära o älskade varann

2011-03-31 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0