Tantoooo

Idag vaknade jag mindre bra..mycket mindre bra..ont i halsen,snuvig och ahh haha..men mötte ändå upp min syster och tjockisen amaru kl 2 i söder tsm med Maestro..vi drog till tanto som är en strand jätte mysigt :)..efter att ha vart där en stund blev vi hungriga och drog till någon ica och köpte pasta sallad och satte oss vid en gräs matta och käkade..jätte mysigt!..vi sa hej då vid 6 tiden :)..när jag kom hem somna jag..men hur jobbigt är det inte att sova med snuvig näsa...och ont i halsen när man sväljer..och munnen vattnades hela jävla tiden!!!  :(

vaknade runt halv 9..och började städa tsm men min älskling..DET BEHÖVDES! nu är allt fiiiiiiiiiiiint :D...faaan hoppas bara inte på att jag blir sjuk!!..försöker tilltala mig att det är pollen alergi bara..måste må bra tills på lördag!! :(..

juste fick hem Zumba fitness idag! :D spelade lite imorse när jag vaknade haha men nu känner jag mig helt kraft lös för att dasa pluusss att älsklingen spelar något kirgs spel som han inte släpper hahaha

Tjockisen idag! :D ÄLSKAR DIIIIIG ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0