Roliig daag :)

Hej bloggen :)..har inte skrivit så mycket eftersom att jag faktiskt inte orkat haha..har njutit för fullt av mina två älsklingar :D..allt är jätte bra med Maestro...han e verkligen jätte busig men gosig haha :)..Idag Så åkte vi till Långholmen badet eller vad den nu heter haha med älskling och hans kompisar och såklart Maestro haha..

Det va riktigt skönt..vi grillade,solade och så hoppade jag i vattnet..årets första bad :D ..simmade utåt med babys kompis..VI DOG HAHA vattnet va iskallt med vi bet ihop och simmade o simmade..till och med maestro simmade lite min lilla plutt haha...men det va skönt o ligga i solen sen..vi kom hem för typ 15 min sen...imorgon skola sen jobb..på onsdag tar min bästa vän studenten så det blir en lång dag..och på fredag har vi skolavslutniiiiing :D yeeeeii!!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0