Oförglömlig dag :D

Igår var allt så perfekt..min bästa vän tog studenten och det va hur roligt som helst!! åkte flak med henne sen efter flaket gick hem för att duscha efter all champange jag fick på mig haha helt kladdig och från mig åkte vi familjen till hennes mottagning som ägde rum i en skiit stor lokal!!..allt va jätte gott och roligt..min pojkvän va redan på plats när vi kom dit haha :)..

vi drack,prata och dansade mycket..jag och baby drog hemåt runt 01 då tog vi taxi hem det gick på 700 kr haha :|..när vi kom hem va babys kompisar här..dom hade passa maestro hela dagen..Vår lilla bebis blev så gllad över att se oss :D..kunde inte släppa honom hade saknat bajsisen så otroligt mycket!! :(











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0