underbar dag!

HEEJ! :D..igår hade ju adam fest så vi drog dit med älsklingen och sara..vi va där runt halv 8...käkade tacos och umgicks :)...men ja o baby va tvugna att dra runt 00 tiden..låång resa hem..när vi kom hem väntade en ivrig Meastro på oss..helt överlycklig över att se oss :D..babys tjej kompis Lima passade honom :)..och vi somnade kort efter..

Idag vakna vi kl 10 och käkade frukost och drog in till stan runt 12 tiden..baby köpte massa fina saker till sig själv..och helt söt..han köpte oxo saker till mig :)♥..blev helt överlycklig :D...sen bjöd han mig på glass..jätte mysig dag hade vi faktiskt..sen när vi kom hem lagade jag mat till min man och sen somnade vi..och vaknade för 1 timme sen..men älsk sover fortfarande haha :)..jag tog ut maestro så fort jag vaknade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0