svensk sommar suger

Heejsan!! :)..här e jag skit irriterad över vädret..nu är det ialf lite soligt med fan vad det regnade igår kväll och idag på morgonen..


igår så kom bästa vännen hit på besök o vi pratade massa sen gick vi ut på promenad med maestro..och då började det att spö regna såå aah..kom hem kl 23 och satt med min syster o våra söner o pratade medans dom sov hihih

Somnade vid 02:30..och vakna kl 07 idag för att emi kom..och min älskade pojkvän kom kort efter :D..han tog med sig present till mig..och två bio biljetter han fick från jobbet!,OM jag inte blev jätte glad hihihi..så vi ska nog på bio idag :D..min syster får vara hundvakt en stund hihhi..saknat att göra nåt med min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0