No americo for meeeee

Bestämde mig för att stanna hemma imorgon..fan!!..blir bara värre o värre..och hälsan går ju trotts allt före :/..nu har jag värk i hela kroppen..ligger i sängen med Maestro..älsklingen är ute i någon bar med grabbarna..lika bra d..känner mig hur tråkig som helst o va med nu :(...

Idag fick jag nog världens bästa samtal på lääänge!!..min prinsessa emi ringde mig...och hon är som mig när det gäller telefon samtal VI HATAR DET HAHA!!..men kände mig riktigt spec när jag svarade och hörde hennes röst..hon sa att hon saknade mig och vi hade faktiskt en konversation..min lilla cheey har blivit stor...hon berättade hur det var i Grekland och att hon ska till grönan imorgon :D..jag ska ju ändå passa henne en hel vecka om 2 veckor LÄNGTAAR!! och innan vi la på sa hon att hon älskade mig..ååååååh kunde inte ha blivit lyckligare...hon piggade faktsikt till mig..kännde mig helt stel i ansiktet innan hon ringde men när vi pratade log jag hela tiden :)..tänkte ju åka till tumba idag..men aah vill inte smitta familjen lixom haha :(..




ajaa så imorgon blir det bara att göra inget alls..bara ligga o tycka synd om mig själv hahaha är riktigt bra på d haha :)..men min pojkvän är riktigt söt..hjälper med allt han kan även om jag vet hur trött han är efter jobbet....faan nu börja ja faktiskt sakna honom..hoppas bara inte att han kommer hem full haha..eller iför sig känner ju inga lukter eller smaker alls..käkade thai mat och tänkte hur det skulle smaka om jag la beanes sås ( eller hur man stavar )..och det smakade ingenting..kände bara att jag duggade o svalde..men ingen smak..skit hemskt!! men lika bra d ..haha kanske det hade vart hur äckligt som helst :p...ajaa ska kolla på någon film..kollade nyss klart på RIO jätte fin film hihiih chaoooo

Avslutar med en jätte fin bild på min prinsessa från när hon va i Grekland :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0