med älsklingen

Igår var jag på min brors flickväns födelsedag..käkade completos och tårta mumsiii :)..härligt folk fanns där och underbara bebisar :D ville äta allihopp hahha :)...

Efter det åkte jag hem till bästa vännen sen runt 23 tiden kom adam med juan och jp i bilen och sen sen satt vi o pratade massa o dom andra rökte vp..hade ingen lust igår hade ont i huvudet...vi skrattade massor..det va skoj! :)..kom hem kl 03..sov i tumba igår :)

Idag så var jag med familjen o kollade på film sen kl 7 mötte jag bästaste alexis och polskiiiii :) vi pratade o sååå..sen lämnade alexis mig vid tåget..då åkte jag hem till min man :D...

Nu sitter han fast klisstrad framför tvn och spelar xbox live...lite mindre kul haha så jag passar på att blogga  :)..

Imorgon blire partyyyyyyy..adam fyller år och ska ha fest..så ska vakna tidigt imorgon och dra med baby o köpa någon present :) hoppas på att det blir en mycket lyckad kväll!!

2 bilder från igår :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0