Mår bättre :)

Mår betydligt mycket bättre idag ..men ska stanna hemma imorgon oxo..flyttar till tumba på tisdag under 3 veckor..blir niice :D..älsklingen kommer då till tumba varje fredag och stannar till söndag..för han jobbar dom andra dagarna och jobbet ligger nära här vi bor :)

baby drog nyligen till jobbet och maestro grät som vanligt haha men denna gång hoppade han på dörren :O det hade han inte gjort förut haha sötiis..men nu är han lugn och ligger på min mage :)...

idag fick han en liten kompis...Min pojkväns bästa väns tjej har köpt en liten hund verkligen liiiiiiten hahah bara sklett sötisen haha..men maestro va ändå förståndig och slickade honom på ansiktet men den tyckte inte lillen om och morrade en massa hhaha men sen så kom dom bra överens och lekte :D

Idag har jag lekt massa men älsklingens ipod 4 så coola grejer det finns o göra med den hahaha :D

sooom dom här två roligt bilderna :p




Dom två bilderna gjorde jag med den här bilden under :D





Snart ska jag ut på promenad med Maestro och träffa Lima :) har vart inlåst så lääänge känns det som :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0