Högdalen

Igår kväll fick jag en mycket fin överaskning..efter att min pojke drog till jobbet runt 22 tiden så blev jag ensam med maestro..så tog ut honom på hans kvälls promenad och sen chattade jag med min underbara syster jätte länge :D..skit kul!! ..hon loggade ut runt 01 nåt..så ja började kolla på film..


och runt 03 messade älskling mig o frågade om jag var vaken..då sa jag att jag va d..då frågade han om jag va hungrig..då mitt svar va jaa!! :(...2 min efter hör jag att någon öppnar ytte dörren och maestro börja morra o skälla

fick panik blev så rädd o hör steg som kommer mot rummet o öppnar dörren och d va min ÄLSKLING :D han sa att han fick sluta tidigare..oooh guud har nog aldrig blivit så glad av att se han..hoppade på han o kysste sönder honom..och han hade med sig Mc donalds mat...inte lite häller hahahah vi båda blev jätte mätte och gick o myste sen somnade vi :D

Idag när vi vaknade kollade vi på film och efter filmen drog jag till högdalen till bästa vännens jobb och va med henne tills dom stängde...då åkte jag hemåt igen..

dansat lite zumba och är helt död nu...älskling drog till jobbet redan så aah här e jag själv med min lilla vovve :)..imorgon ska jag träffa min syster i stan LÄNGGTAR! :D



(pss..tanya..AAY CHIHUAHUAAA HAHA ♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0