20 julii

heeej!! :)..har inte skrivit på ett tag känns det som haha..har spenderat mycket tid men min syster,amaru och valeria :D..typ igår va jag o bästa vännen o shoppade massor känns helt underbart! :D..sen var jag med min syster resten av kvällen

och idag ska jag träffa bästa vännen efter hon slutat jobbet och vi ska gå runt sen träffa hennes pojkeee i alby och kanske röka vp :D..

fredag kväll kommer mina föräldrar från spanien efter 3 veckor,saknat dom massor!!..så flyttar tillbaks till älsklingen på söndag..sen på onsdag..altså den 27 är vi bjudna på födelsedag..min brors flickvän fyller år så vi ska dit o fira henne samt käka tårta o completoos :D :D ..och den 29 juli ska Adam fira sin födelsedag med hemma chill så d bli niiiice!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0