vill ha sommar!!

står inte ut med kylan usch!!..idag har jag vart i skolan...fredagar e så onödiga!! bara 2 lektioner..en innan lunch och en efter..och det är alltid så tomt i skolan på fredagar ..ialf..slutade kl 1 ..så är hemma nu :) vette fan vad jag ska göra nuuuuu,har tråkigt..baby o jag kommer nog inte ses den här helgen :(..men nästa helg ska vi ses..då fyller vi faktiskt 1 år!! :D det har gått sjukt fort!! tiden går snabbt när man har kul haha :)

Och så har min underbara syster fått en stooor o fin mage!! :D nu kom hon in i sin 6te månad..helt jsjukt hur tiden flyger..vill bara att den 18 maj ska komma NUUUU så att jag får bära dig lilla bebiis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0