packat klart! :)

igår så åkte jag,baby,hans kusin plus babys syster till babys pappa..det va fin middag jätte gott..och så pratade vi massa roliga saker haha =)..sen runt 21 tiden åkte vi däriåfrån hem till mig och hämtade nycklar för att vi skulle sova i min systers lägenhet =)..

idag när vi vakna kom vi hem till mig,pappa gjorde jätte god mat! :D nu ere hans tur o laga man haha eftersom mamma åkte till chile förrigår :p..efter maten packade jag min resväska :D vi åker på torsdag..längtar som FAAN! :D

Idag har vi tänt ljus här hemma..min farfar skulle ha fyllt 87år idag...älskar och saknar dig tatita

snart ska jag hoppa in i duschen..skola imorgon hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0