kääär i min mobil :D

idag vaknade jag helt glad av ett sms om att min mobil är framme och att jag måste gå o hämta den..så jag gick upp från sängen och av helt över lycklig..sen hör jag posten komma så jag springer och kollar om mina kläder har kommit oxo OCH DET HADE DOM :D va helt lyckliiig!..så jag o min syster storstädade huset..jag duschade sen gick vi hem till henne en snabbis sen gick vi o handade mat för att göra lasange och då hämtade jag ut mina paket!! :D kom hem och öppnade allt ..köpte 2 nya bikinins,gladiator sandaler och ett somrigt linne :D..och jag va ju helt trött på touch mobiler usch!! saknade knappara haah så nu har jag en sonny ericsson 5 megapiwel kamera med fläsh och lampa..kom med 2G minne och kommer med internet SÅÅ BRA FÖR MIG :D

sen har jag o Tanya lagat lasange jätte gott blev det :)

tack mami för en jätte efter längtad mobil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0