ÄLSKAR EGYPTEN!! :D

då var man tillbaks till verkligheten..är det bara jag eller är det tråkiiigt när man vaknar från finaste drömmen? :(..det går inte att beskriva den här resan..om jag sa att spanien resan va bäst..då e den här världs bäst..allt så perfekt..denna gång festade inte vi så som vi gjorde i mallorca..utan vi tog det bara lungt..njöt av värmen..åkte vatten rutschkana..snorklade mm...helt underbart :D..fast det ääääända trååkiiga va att resan till pyramiderna blev inställt..för att det regnade i kairo och dom stängde vägrna..så det va det ända tråkiga..hahaha lixom " HEEEJ vi va i i egypten men besökte inte pyraminerna :)!`!!!!" lite konstigt va? hahah men till nästa¨gång får det bli :D

orkar inte lägga upp många bilder..gjorde just det i face, inte alla hahaha ( totalt är det 800 bilder ) ..men delar med mig några av mina favorit bilder från resan på mig och min älskkliiiing!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0