4 januari

igår firade vi som sagt min födelsedag :)..det var jätte mysiigt :D käkade tårta..pratade..kollade på roliga klipp i youtube osv :)..senare mot kvällen tog jag och älsklingen det bara lungt..idag fick jag hem paket från H&M fast det va kläderna jag beställde till baby...blev så besviken..trodde det av mina saker ahha fattar iten vf dom skickade i olika paket..så jag ringde men dom sa att min paket är på väg..så jag kanske får den imorgon :D..och så måste jag också hämta ut mobilen mamma köpte till mig som födelsedags present! :D så längtar skit mkt till båda :D:D:D

baby åkte för typ 1 timma sen han ska jobba idag ..snart åker viiiii!!! :D längtar så mkt!!!
 


bjuder på en bild från igår med mina två kusiner..de e dom som e föööör långa HAHA :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0