2011 :D

GOTT NYTT ÅÅR TILL ER! :D igåår hade jag såå kuuul!!..firade hemma med familjen tsm med min pojkvän..efter tolvslagen och alla kramar o tårar haha..så kom mina vänner hem till mig..dom närmaste ..valeria,adam,daniel,alexis,adde,jotti osv..vi drack o dansade..runt 03:30 skulle vi dra vidare till fest ..men när vi va bara några meter från huset ( som inte låg så långt från mitt ) så ringer dom o säger att det blev knas...så valeria o dom bestämde sig för att dra hemåt nu när dom ändå va ute ..jag o baby drog hemåt..där mina föräldrar samt deras vänner va..såå vi fortsatte dricka och firade chiles nyår kl 04 hahaha kramades igen o såå :D ..

runt 06 tog jag och baby taxi hem till min syster..eftersom min syster sov hos oss så sov jag och baby här..så nu befinner vi oss hos min syster..vi köpte pizza mums..orkade inte laga mat..har rehab dag juuu!! :)..vi ska sova här inatt oxo..imorgon ska vi hem till mig ..

jag fyller fan år på måndag!! sen den 13 åker jag och älskling till efter längtade egypten hahaha :D

Bilder och sånt lägger jag upp när jag e hemma..har inte med mig min kamera..( fick ju en super fin till jul :D )

men kan göra en årsresume ..eller hur man säger hahah :)


-
i januari var jag fortf i chile..där jag hade bäästa chile resan någonsin!! inte så länge sen jag skrev om den..men ajaa haha





- fyllde 18 :D bäästaaa födelsedagen



- tatuerade mig



- blev blond haha :)




resten kan ni kolla i kategorier " chile 2009-2010"



i februari så kom jag hem från chile..

- festade myycket då oxo
- blev tsm med min älskling
- vi blev stammisar i LA ISLA ( SAKNAR )









- baby och jag :)









i mars var det inte så mycket skillnad från februari haha

- festades
- alexis fyllde år
- adde fyllde år
- johanna och tumba fyllde år
- och flydde ihop med baby i 1 månad då hans pappa var bort res så vi tog över hans lägehet..UNDERBAR VAR DET

hade oftast besök hemma hos mig haha :D




gick ut med baby samt mina bröderna





ååh min prinsessa va liten hon va :D



tjejerna från alby :D





addes fest :)





          

i april flyttade jag hem igen..

- april = vi va stammisar hos nicolina haha

gick ut o dans med baby o hans kompisar =)



- laddade ner CS4



- HAHAHAHA  började öva mig fram med pc4



- och behöll den här :)



- va jätte mkt med älsklingen sara



- samt med bebi


- vp tider hade vi oxo hahah



- Hos nicolina..tog 2 bilder av 1000 bilder vi har i det där huset hahaha




- och så firade vi valborg där BÄSTA! :D ..adam o valeria va på G då hihi sötisar





i maj så hände inte det så mycket..
kommer bara ihåg att jag längtade skit mkt till SATC 2



- åkte till grönan med baby..så kul vi hade..så gick vi oxo på bio och kollade på skräck film



- började sakna mitt bruna hår haha



- vi tjejer gick ut själva :)





- i junii vare galet vartm :D..
-vännerna och baby tog studenten
- åkte till spanien
uppdaterade inte så mycket under denna månad..

- va på student skivor såklart :)







mi vevii tog studenten <3



- min underbara vän alexis oxo
 


- och min älskling



- lyckades inte ladda upp videon från vår spanien resa..men nu kan kolla klicka bara på "juni" i höger sida :) men delar med mig en bild ialf haha :)..

- Spanien resan med baby va det finaste som hänt mig..snart blir det egypten och i sommar spanien igen fast med valeria o adam :D





- i juli uppdaterade jag nästan inte..men då hände något som förendrade alby för alltid

- en barndoms vän lämnade vår planet...Rip seedy! du är saknad!! :(



- agusti hade jag oxo blogg torka hahahaah

- men då fyllde mina vänner sara och valeria år ialf :)
- och va i grönan med min syster och min prinsessa emi





 -valerias födelsedag :)




- i september fick jag jobb och så hade knappt tid o blogga..mina dagar va skola-jobb-hem-duscha-sova
- det var chiles national dag..det firades :) också 1 års sen jag o baby träffades för första gången hihi

men bjuder på två bilder ialf haha





- i oktober fick vi veta att min syster var gravid :D hon e nu på sin 5 månad LOVE YOU
- alex fyllde 20 så han hade hemma fest skit roligt :D
- farfar lämnade denna jord


- min systers bebiis :D 




- va beroende av det här CP programet haha



- baby o jag :)



- alexs 20 års dag :D




- utgång med min kusin daniel :)



- Rip tatita ♥






- november hmm... då hade jag fullt upp i skolan..prov efter prov..så pluggade en massa..
- becca fyllde år o gjorde fest
- baby avslöjade min födelsedags present! :D

- beccas fest :)





- mitt rum blev klar! :D





- fick mitt livs bästa födelsedags present :D





- real madrid skämde ut sig HAHA barca van 5-0 :D




- december va stressss månad haha
- vi bokade egypten biljätterna
- jul
- nyår

- Hotellet :D




- min syster fick veta att hon har en snopp i magen HAHa :D





Jul dagen :)





SÅÅÅÅ HAHA hade verkligen inget annat för mig såå :)..aajaa om jag ska beskriva lite kort hur jag tycker att mitt år har vart så kan jag säga att det har vart underbart..förutom saker som hänt som att typ min farfar dog,seedy osv..men för mig har det vart ett mycket bra år!!

Hoppas verkligen att 2011 också blir det :)..kanske till och med bättre =D




Kommentarer
Postat av: nicolina

tuungt inlägg :D

haha stammisar hos nicolina hahaah <3

2011-02-12 @ 12:01:12
URL: http://nickita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0