trött!!!

heej igen! :)..har inte gjort så mkt sov i typ 3 timmar haha så nu är jag seg..ska snart hoppa in i duschen..kanske ni märkt att jag bör design igen haha men det va bara för att med den andra så försvann vissa gamla inlägg..men nu är det fixat! :)..har prtat med min älskling i telefon..vi la nyss på hihi imorgon ska jag åka hem till honom direkt efter skolan..och ska tillbringa helgen där :D..kameran ska såklart med..vi ska nämligen fira hans bästa killkompis födelsedag..nämligen Nabiil som fyller 20 :D såå jaa det bli kuul :)..aja nu måste jag hoppa in i duschen innan det blir för sent ! :D

men innan tänkte jag svara på en fråga :)

Jessica om mini shopping:

Vilka chilenska serier kollar du på? :)

Svar : kollar på två stycken ..1.la Familia de al lado
2. 40 y tantos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0