mini shopping

Heej!! :D har faktiskt längtat efter att blogga haha :D..idag hade vi som sagt frisör,åkte till skolan med bästa vännen valeria och pratade om massor hihi,hade verkligen saknat henne kändes som 10 år sen vi sågs haha

Under frisören vart det lite dålig stämning för något som hände bland tjejerna där haha knas :/ ..ialf slutade efter lunch och efter skolan gick jag förbi tumba centrum och shoppade lite :) skulle köpa ett par shorts men dom var inte så fina så som jag trodde haha :(..sen såg jag att det stog " SALE " och det fanns massa kläder så jag kikade där och hittade jätte fina jeans för 75 KR HAHA :O om jag inte blev chockad och glad!..så provade dom och dom satt så fint! :D och sen köpte jag kläder till bebisen såklart hihi kunde inte låta bliii..det är jätte rea på barn kläder.





Dom söta byxorna är från H&M och kostade igentligen 129 kr men köpte dom för 50 kr
den till höger köpte jag i Lindex för 79 kr
och den söta längst ner kostade 79 men köpte den för 30 kr :D bra vaa!!

och så mina jenas
( klicka för större bild )



Nu ska jag kolla på mina Chilenska serier hihi,skriver om en stund igen! ;D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka chilenska serier kollar du på? :)

2011-02-17 @ 16:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0