lyckliig! :D


Som ni kanske kan se så e min blogg sååå mycket finare nu! :D tack vare duktiga 

Victoria  som kunde fixa med allt :D..tack tack igen!! :D..pratade med älskling och han fick tåla mina skrik HAHA :D

idag har jag verkligen nördat mig vid datan och kollar på folks designer för att få ideer..och så kom prinsessan emi hit med min bror ett tag..inge kul när hon skulle åka..hon började gråta för att hon ej ville åka..men men..
imorgon har jag skola HOPPAS JAG haha jooo..men har inte samhälle..så får se hur schemat blir då :)

aja nu måste jag duscha och sen kanske jag skriver något godnatt inlägg :D

här är en bild från spanien 09,den här datan har massa bilder jag hade glömt bort jö (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0