Lördag :)

Igår sov prinsessan här..jag va helt beroende av hennes nintendo DS hahaha..hon somna runt 23 tiden..min prinsessa pratar väligt mycket när hon sover hahaahaha d så kul o höra henne vad hon säger..för det mesta är hon kaxig i drömmen haha :)..

Idag vakna jag av att hon kramade runt min arm lagom hårt och låg där tätt bredvid mig..jag öppnade ögonen och log och pussade henne på pannan (:..sen vaknade hon till och gick till mammao pappa som käkade frukost..efter en stund gick jag oxo dit och åt

Hade världens underbaraste dröm inatt..drömnde att jag fick en valp som present..men inte vilken valp som helst..utan juuuust den rasen jag önskar mig över allt annat..vart så lyckliiiiig!!!! skulle jag få en sån..skulle jag nog bli världens lycklgiaste på denna jord!





På tal om ingenting..saknar jag någon..mycket!


Kommentarer
Postat av: Bella

aaw :D jag tjatade i 12 år och tillslut när jag minst anade fick jag min lilla vovve :D

2011-02-27 @ 18:02:41
URL: http://bellacardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0