Irriterande!

Okej nu måste jag bara skriva om matchen igår..Barcelona vs arsenal..då barca tråkigt nog förlorade med 2-1 ..blir så irriterad att då allla helt plötsligt blir så glada och heter saker i face efter att barca vunnit gång på gång och alla hölt ( förlåt ) käften!

Alla hatare bara sitter och kollar på matchen och HOPPAS att dom ska förlora för att kunnde bli glada över att laget som krossat deras favorit lag har förlorat..okej jag är inte vääärsta fotbolls proffset men jag brinner för barca! och alla hatare som njuter av att se bästa laget förlora EN gång på länge så aaahh okej va glada! men det jag inte förstår är att alla som blir glada inte äns är aresal fans utan är fans från olika fotbolls lag barca har vunnit över..största delen av alla hatare är real madristas,åt er garvar jag åt ( förlåt älskling ) för att jag behöver inte skriva mer än 5-0..NI är skämmiga!!
VISCA BARCA,MES QUE UN CLUB !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0