farmor på besök!

idag jag och min syster storstädat för att vi har farmor på besök..hon åker tillbaks till chile på torsdag :(..hon lagade jätte god mat mums...för en stund sen så kom min kusin hit oxo..så nu sitter dom äldre där och pratar vuxen prat haha

Igår kväll hade jag verkligen svårt och sova..tänkte på hunden..fan vill verkligen..så idag frågade jag min syster och pappa om dom skulle hålla med om att jag skaffar en..att jag står för alla kostnader osv..dom sa jaaa...men själva problemet är inte dom..utan The Bog Boss...mamma!..hahahahah när hon kom från jobbet blev jag skit nervös..men frågan kom ut..och hon reagera exakt så som jag hade beskrivit henne i matbordet innan..bara nej nej nej nej nej...men jag ska inte ge upp! jag lovar!!! jag ska få min lilla söta långhåriga chihuahua!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

tack :D



jaaa kämpa på ! :D Trodde Aldrig jag skulle få en chihuahua! Men nu när jag har henne är mamma jätte glad haha och dt posetiva me den rasen är att dom är så små och inte tar nån plats eller hoppar upp i soffor osv. <3

2011-02-27 @ 19:20:28
URL: http://bellacardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0