Dag 8 - Favoritsaker

Hmm...favorit saker..kan säga att det är såklart Shopping!! det får mig att må bättre då jag kanske inte mår så bra..det är som ett hobby typ haha ..men det är jävligt jobbigt om jag älskar ett plagg men har inte råd med det just i stunden..kan inte sluta tänka på den tills jag väl köpt den..och rädslan att den ska ta slut är skrämmande haha!



Sen är det dans!..har sens lite alltid älskat att dansa..när jag va 7 år gick jag på balett..kommer fortfarande ihåg hur plågsamt det va! grät bokstavligen på träningarna ..sen gick jag i massa andra dans ..sen började jag i Pila Dancers..det bästa jag gjort! en grupp med så mycket kärlek och så skoj vi hade på träningarna..gick där i typ 2 år..lärde känns så underbara människor där..vi var verkligen som en familj...min första uppträdande med den dansen var i ung08..HAHA trodde jag skulle dö av hur nervös jag var..men allt gick jätte bra! för att vara min första uppträdante ialf haha :)..önskar verkligen jag kunde börja där igen..men har inte tid..skolan och jobbet gör så att jag inte hinner..jag slutade för att jag flyttade hit till tumba och det är en lång resa med buss och träningarna började sent..så hann jag inte plugga eller umgås med familjen..men minnerna från den dansen glömmer jag aldrig! underbara tider var det!!!

(klicka för större bild)
 bilderna är från år 2007 då jag började




En annan sak är nog att umgås med familjen samt vänner! :D bara sålänge man umgås är kul hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0