Dag 7 - Vänner

Vänner..jag tycker att det är riktigt svårt och inse vilka som på riktigt är dina riktiga vänner..det kan ta flera år också..vänner är dom som står vid din sida vid alla tillfällen..de som acepterar vilka val du än väljer..även om d bra eller dåliga val..dom som aldrig kommer att tröttna på att höra ens problem ..eller som aldrig vill en ont..som blir glad om man själv e glad..och inte avundsjuk...Jag har faktiskt haft tur när det gäller just vänner..jag har två helt underbara vänner :) en har jag känt längre en den andra men älskar dom verkligen!
Dom har visat mig vad vänskap innebär..Deras namn är..sara och valeria..


Sara lärde jag känna år 2009 och vi klicka direkt..haha jag har ju som sagt svårt och  vara öppen när man just träffats..men sara och jag gick ut själva en kväll och klickade och hade kul som fan...det gick inte någon dag vi inte hade kul!..sara kunde sova hos mig flera dagar i rad och vi tröttnade inte,vi tog dagligen promenader ..jag älskar min vän! hon har funnits på stunder som jag aldrig kommer att glömma! skulle verkligen inte vilja förlora henne!



Och valeria...Min bästa vän! vi har känt varandra i fler år och gått igenom otroligt mkt tsm..vi har gått igenom liknande saker och förstår varandra så bra..vi är rätt så lika på sättet vi tänker oxo,Folk brukar tro att vi är syskon haha :D Valeria har så som sara såklart också funnits vid svåra stunder och torkar mina tårar..vart glad om jag e glad och ger mig styrka då jag känner att jag inte klarar av något.




Skulle kunna skriva låååånga texter om båda men inte ens d kommer kunna beskriva hur viktiga dessa två personer är för mig i mitt liv..vi tre tsm är som sjukast och jag älskar oss! :)



haha inteee bästa bilderna...men d typ dom ända jag har i den här datan! :(


Kommentarer
Postat av: sara

ohh älskling :D söta sak <3<3<3 älskar dig

2011-02-26 @ 04:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0