Dag 3 - Mina föräldrar

Min föräldrar ..hur ska jag börja..kan säga att dom verkligen är världens bästa föräldrar..dom har alltid gjort allt så att vi barn ska vara lyckliga och gett oss otroligt mkt kärlek.Jag har en underbar barndom fullt med roliga och fina minnen jag aldrig glömmer..Mina föräldrar har vart gifta i 22 år och älskar varandra än idag..det syns på dom :)

När vi var små så älskade alltid alla våra kusiner att komma hem till oss för att vi alltid hade så roligt..mamma och pappa brukade leka kurragömma med oss..och massa olika lekar..pappa brukade göra action filmer med oss barn HAHa dom är så roliga och kolla på :)..Men sen när jag kom in i ton åren så blev inte allt så roligt längre..då började jag få tider då jag skulle komma hem och sånt..det gillade jag inte alls och det blev mycket tjaffs på grund av det..dom blev stränga och NU vet jag att dom bara gjorde det för att dom var/är rädda om mig.Jag Älskar verkligen dom av hela mitt hjärta!


dom är så underbara..för mig vart det lite svårt och inse att dom längre inte är lika unga så som när vi var små hahaha dom har inte den energin..och tanken att dom blir äldre och äldre..finns inget som skrämmer mig mer..skulle verkligen aldrig klara mig utan dom två..dom är min värld! nej nu fick jag klump i halsen HAHA..


Min föräldrar är mina förebilder..som allt..som förhållande och som personer..mamma är den realistiska typen..som alltid vill att jag ska ha fötterna på jorden,men låter mig drömma ibland haha..henne kan jag prata om ALLT med hur många gånger har jag inte gråtiti fram för henne och hon har torkat mina tårar utan att tröttna..min mamma är underbar kan verkligen inte beskriva henne..


och min pappa är den roliga och smarta haha min pappa älskar att filosofiera om allt..och jag älskar faktikst att höra alla hans historier..han kan prata i timmar om saker haha :)..pappa är den vi syskon alltid brukar retas med haha..det är små kul och göra honom sur eller göra narr av honom hahahaha hans sura min är så sööt  :D..mamma är också envis..hon vill alltid ha rätt..och pappa när han inte orkar så säger han bara okeeej  ahhahah ..man ser verkligen att dom har lärt sig exakt om hur dom är :)..nu blev jag lite känslig haha men


Vill bara säga att jag är så tacksam över livet dom gett mig,är så tacksam över att just dom som mina föräldrar..dom kunde inte ha gett mig ett bättre liv..Tack mami och papi för att vara världens bästa föräldrar! ÄLSKAR ER!



Kommentarer
Postat av: Tanya

Naaaww va fiint!!! :):)

2011-02-18 @ 20:49:29
Postat av: Nancys mamma

Gracias hijita por tu hermosas palabras, me han hecho emocionarme mucho, mucho , mucho...de verdad me siento la mejor mama del mundo..ji ji ...GRAcias por tener la hija que tengo..gracias hijita por ser como eres es asi como quiero que seas..grande mi hija...Te amo mucho!!!!!

2011-02-18 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0