Dag 2 - Min första kärlek

Blev lite nervös när jag såg att jag skulle vara tvungen att skriva om min första kärlek..men ah får ta det :)



Vet inte riktigt hur jag ska beskriva min första kärlek..har ju haft så som alla en kärlek när man va liten..gick i 3an då var riktigt kär i en kille men ingen mer än puss på kinden blev det haha :)..var "kär" i honom i typ 1 år ..



sen så hade jag en annan sorts kärlek som jag då under DEN tiden sa " omg nu vet jag vad kärlek är " var riktigt kär i den personen då vart jag 14 år och vår kärlek delade vi under en sommar lov..sommaren 06 och slutade efter den sommaren..glömde honom rätt så snabbt ändå men hade vart kär i honom i typ 2 år innan det..



Sen blev jag 16 och då gick jag in i mitt riktiga första förhållande som varade i 1år och 3 månader...såklart vart jag jätte kär och så..och ibland säger jag att han va min första kärlek..men ibland blir jag förvirrad över det hahaha!! men aah vi säger att han var min första kärlek,han som fick mig att se båda sidorna av "kärlek" den bra och den dåliga...



Vill inte skriva så mycket om honom för respekt för min nuvarande pojkvän för just "mitt ex" är en känsligt ämne bland mig och min kille för saker som hänt men som vi lämnat bakom oss..Just det här med kärlek är komplicerat ibland..



Kärlek för mig är när man känner sig lycklig med personen man har vid sin sida(ibland har man inte personen vid sin sida och är olyckligt kär) då man känner fjärilar i magen,man blir knä svag,och har respekt samt tillit för  varandra..och just i min "första kärlek" saknades mycket av sånt..nykär var jag i kanske dom 2 första månaderna då menar jag ny ny kär..sen vart det bara att vi vart vaaaarje dag med varndra att vi ( jag tror ) blev vana av att vara med varandra...sen vart det standart..det var inte så mycket som hände i vårt förhållande..sen efter att vi fyllde 7 månader gjorde han saker bakom min rygg..och då blev allt förstört..okej jag förlät honom men inget blev som förr eftersom jag hackade mig på det



och vi gjorde inte slut för som sagt vi var beroende av varandra...vi hade gjort slut ett par gången men det varade inte mer än1-2 dagar..tills det där han gjorde hände och då hade vi gjort slut i 3 veckor typ..men vi sågs ändå typ varje dag..och den 7 juni 2009 gjorde vi slut på riktigt..då vi båda insåg att vi inte längre kände "kärlek" för varandra..och sen sågs vi inte mer..han fick mig att hata kärleken eftersom att jag blev så sårad så många gånger,men har lärt mig att leva med det och ändå inte se honom med hat eller såå..bryr mig bara inte längre



till skillnad till min nuvarande kärlek så kan jag säga att jag fortfarande är nykär..tro det eller ej...så är jag det...vi har vart tsm i 1 år och har så underbara minnen ihop..så som jag sagt till många så anser jag min nuvarande kille som den första killen som faktiskt fått mig älska kärleken så länge..och gud vet hur det här slutar ( hoppas verkligen inte att det slutar ) önskar att det ska vara så här bra föralltid!



Så där fick ni läsa lite om mina kärleks historier barn,tonårig och "vuxen"( nuvarande ) kärlek...Har alltid tänkt att Vill man få kärlek ska man ge kärlek..kärlek är något underbart! och man ska samsas med saker och ting..man ska ju inte glömma att man är två i ett förhållande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0