Dag 1 - Presentera Mig själv

okej..jag har aldrig tyckt om att presentera mig Om det inte är en sån där snabb då man bara säger sitt namn haha..men ska göra mitt bästa!

Mitt namn är nancy,är 19 år och bor i tumba..har bott i tumba sens år 2009 och innan det bodde jag o Alby..alltså har jag bott nästan hela mitt liv i Alby.Jag går första året på gymnasiet och det har hänt för att när jag slutade 9an fick jag ej Godkänt i Engelska och fick gå i IV 1år..och fixade upp det..Då sökte jag till Media programmet i tumba gymnasium..där jag skolkade mest av tiden..hängde bara i cafeterian med mina vänner och struntade i att gå på lektion..

Då jag i slutet av året så åkte vi till Chile med familjen,och jag fick inte tillstånd av skolan men åkte iallafall..och vi stannade e hela 2 månader och när jag kom tillbaks så var jag redan utskriven från skolan för just det.Så jag sökte till Frisör linjen och kom in..och jag vet ångst att jag skulle tagit studenten i år o såå..men faktiskt är jag glad för det här..för nu går det jätte bra i skolan och älskar min klass,trivs jätte bra! så får bara håll ut haha!

  ---->

på min fritiden brukar jag antingen vara med vänner eller jobba,Jag jobbar som barn flicka åt en 5 åring pojke :) älskar mitt jobb! och på helger kan det hända att man går ut o festar eller så är jag med min pojkvän!..När jag precis fyllde 18 var jag ute varje helg om och om igen..men nu har jag tröttnat lite faktiskt..så föredrar att vara med min pojkvän istället..okej haha det låter som om att det är tack vare honom som det är typiskt " så fort man skaffar pojkvän så lämnar man livet man hade" men nej,så var det faktiskt inte..i början av vår relation gick jag oftast ut själv med mina vänner och träffade honom efter



Jag är oftast glad och sprallig utav mig,har svårt och vara tyst med folk jag känner och har svårt och prata bland folk jag inte känner haha.Är rätt så blyg har jag insett,var inte så för några år sedan.Kanske kan berätta lite kort om min pojkvän :)..vi har vart tsm i 1år o 1 månad snart..vi har rest 2 gången tillsammans..spanien/mallorca och Egypten/hurghada helt underbart :) vi träffas inte så ofta för att han jobbar varje dag förutom helger

Jag har mål och drömmar i livet..mina mål är att först lyckas i livet..alltså ta studenten helst med bra betyg,få ett heltids jobb efter det,som frisör vet jag inte direkt..vill först ta en kurs som make up artist och kanske jobba som både frisör och make up artist.Sen flytta ihop med min pojkvän,HELST nästa tumba för att vara nära familjen och vännerna och när vi väl flyttat ihop och har en stabilt liv så vill jag ha bebis..vill helst ha 2 stycken mednas min pojkvän vill typ ha 6 hahaha!!! men jag vill ha en liten pojke och sedan en flicka..och om jag inte får så ska jag första till max 4 barn för jag vill ändå ha båda könen :) och så körkort måste jag ha!




Men innan barn och familje tid så vill jag och älsklingen resa mycket!! så mycket som det bara går :)..vad meer kan jag berätta(?)..hmm..jooo..jag är väldiigt envis,vill oftast få som jag vill och det har nästan alltid blivit så..fick alltid allt av mina föräldrar något de ångrar sig idag haha..och så har jag väldigt svårt all låta bli att köpa kläder..oavsätt jag har pengar eller inte kan jag bara klicka hem kläder för flera hundra lappar..och när jag väl gjort det får jag typ ångest..men när jag får hem kläderna blir jag lycklig igen!



Mina favorit serier är uuuuutan tvekan Scrubs!! och efter det How i met your mother...men scrubs jag jag inte sluta kolla på..kan se alla avsnitt om och om igen haha!! och har börjar till och med tänka som JD från scrubs ( ni som följer serien fattar ) jag får bilder så som han får..drömmer mig bort i några sek..HAHA och det slutar med att jag skrattar för mig själv




JA det är typ det jag kommer på nu iallafall :) kan avsluta det här inlägget med en bild på mig :D


Kommentarer
Postat av: Valeria

Que linda que sales AMIGA MIA <3

2011-02-17 @ 11:14:09
Postat av: nancy

TACK BÄSTA VÄNNEN :D <3 <3 <3

2011-02-17 @ 13:25:05
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0