1 år av ren lycka!

idag är det min och älsklingens 1års dag! yeeeeeeei :D...men vi tog firandet igår..då vi åkte och kollade på bio " love and other drugs" jätte fin film..vi avslutade kvällen med fin middag..CHINA MAT :D älskar!!

idag på morgonen vaknade jag av att älsklingen väcker mig och det första jag ser är en stooooor ros buckett med lila rosor ( min favorit färg ) och en röd i mitten...och så några vita blommer som jag ej vet vad dom heter..och med en stoor röd rosett! :D fick genast ett stort smile och kysste honom 10000 gånger om :D..det kom med ett sött litet kort där han skrev jätte gulligt :)

Idag är vi bjudna hem till mig för middag :D så vi ska åka dit snart hihihi..måste bara säga att jag är så otroligt lycklig..folk förstår inte..inte äns jag gör det ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0