- Vill ha sommar!

  • Så då har jag duschat klart :D..måste bara noppa ögonbrynen oxo men det gör jag när jag väl ska sova ;)..är det bara jag som känner ångest av äckliga vädret (?)..seriöst!! trött på snöö..vill ha sommar och sol juu..haha och det syns..kan inte gå in i någon kläd-hemsida utan att klicka hem något somrigt :O..sandaler,shorts,linnen mm..längtar bara för att få använda de :)..men ett linne fastnade jag för verkligen..såg den i äffären och vi klickade på direkten!!..så när jag kom hem så gick in på H&M sidan och klickade hem den :D




    Visst är den söt :D hade på mig den på min och babys 1års dag då vi gick ut på bio och fin middag :D..fast aah fick kämpa på mig den..det är en 34a..och det är bara kedja hav vägs..och över rumpan vart det omöjligt..nästan..haha krigade så mkt så att den sprack liiiiiiite och då gick den i :D..man ser inte att den har spruckit..men va tvungen,annars skulle det inte gå och jag vet att skulle jag ta en 36a skulle den va stor vid magen..och så vill jag ha sommar för att då har jag lagt som mål att jag ska ta körkortet! :D ..sååå

    Sommaren 2011

    1. I maj ska min syster föda! :D
    2.i juni bästa vännen tar studenten,samt tamara och kusinen daniel :D
    3.kämpa med körkortet!!
    4.åka utomlands OM nu pengarna räcker (:
    5. och så klart njuta varje dag som går av solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0