Tvätt

Igår var jag,baby och maestro på besök hos mina päron och käkade jätte god lasange som mamma gjorde..min älskling hade köpt present till amaru men haha stressade som vi va när vi gick hemifrån så glömde vi den här hemma :(..men min syster kommer nog under veckan hit ialf :D...

vi åkte hem runt 22 tiden och hela vägen hem va så mysig och rolig..vi har klickat igen..inte för att vi har haft det dåligt innan..utan han jobbar mycket och vi hade inte haft tid för "oss"..men dom senaste 2 dagarna har vart helt underbara och han har ledigt i en hel vecka till!! ska verkligen njuta av min prins..kan inte sluta säga till honom om hur mycket jag älskar honom..och detsamma för han :)

Igår fick han mig o känna dom där fjärilarna i magen igen..då jag kollade på honom djupt o länge i ögonen,förska att inte kyssa honom gjorde att min kropp blev helt svag..och då fick jag den mest underbaraste kyssen av honom! passade så perfekt..som om han läste mina tankar hihi :)

På Lördag fyller vi 18 månader..och jag har en överaskning till min man...och efter det ska han ta mig på bio :) 18 hela månader..det har gått så snabbt..och kan inte fatta att jag fortfarande är sååååå kääär!!!!


Du får mig att känna att jag lever i en dröm!



aja måste till tvättstugan nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0