SÅ JÄVLA BÄST!

IGÅR VAR DET EN HEEEELT OFÖRGLÖMLIG DAG! :D DON OMAR SÅ TUUUUUUUUUUUUNG LIVEEE! :D och vi ahde såå roliiigt skrek sönder mig alla låtarna och danasde massor...kan berätta lite från början

vgick hem till valeria runt halv 4 ..där fixade vi oss,drack o hade kul..se rullade vi och va framme runt halv 7 då va vi alla helt lulliga o glada :D kön gick jätte snabbt..sen så spelade dom massa bra musik innan showen och vi dansade..sen så kom DON OMAAAR :D OCH GUUUD VILKEN KÄNSLAAAAAA!!!.HOPPADE AV LYCKAA!! :D dansade hela hela tiden och när showen tog slut så drog vi till efter festen...skiiit lång kö MEN haha vi gick bara förbi alla och in u klubben gratis ahahahha ;)...och där hade vi hur kul som helst...det va länge sen jag ahde så roligt ute på clubb!!! men mindre kul sen när vi skulle heeem ahahhaha


mina fötter va helt förstörda kunde knappt gåå..men på natt bussen blev jag helt hype och vi hade hur rolgit som helst!!! sov hos valeria och kom hem för ett tag sen...inga ord kan beskriva gårdagen!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0