Så glad :D

Är så glad över dom underbara människorna jag har runt omkring mig,ni vet vilka ni är:)...

Är fortf i tumba..va ute med tjejerna idag och stannade efter med sara mi vevi och pratade massor..älskar att vi tänker så lika om allt :D..sen gick jag hem och pratade med baby hela vägen hem..älskar honom så mycket och är så tacksam över hur undebrar han är mot miig..att han aldrig vart respektlös mot mig och bara gett mig kärlek och beskydd och frihet :D är så lycklig...har vart galet lycklig dom senaste månaderna allt är så bra med allt...hoppas jag inte lägger öga :O

Vi reser över imorgon wohooo längtar galet!!..efter resan flyttar vi oxo ihop!! :D  åååh hihihih :D..imorgon ska jag packa vissa kläder jag har här hemma och packa resten där hemma hos baby har massor där haha :D..men ska nog träffa mi vevii innan ..nu är jag super hungrig ska fixa något! :)...GOSAT MASSOR MED AMARU HAN E FÖR UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0