Picknik :D

Idag vaknade vi trunt 09 för att ta ut Maestro på sin morgon promenad..och efter det så käkade jag och baby frukost på balkongen o njöt av solen en stund tills ja kände för att hoppa i badkaret o bada :)...så badade o lyssnade på musik..sen fick ja lust att bada med maestro hihi så min älskling hoppade i vattnet och han va jätte lugn liggande på mig hihii..fick så klart duscha igen efter att min pojkvän tog ut honom  då blev han helt lycklig och sprang runt:)


Sen storhandlade vi mat...idag skulle min syster komma men hon ringde när vi var i affären och sa att hon måste göra lite grejer idag och att hon kommer imorgon! :) så när vi kom hem la vi allt i kylskåpet samt vissa saker i frysen och sen begick vi oss ut på PICKNIK :D käkade melon,bullar,chips o äpple djuce och maestro sprang fritt o lekte massor han har blivit så lydig,han springer inte iväg..går brevid en till och med utan koppel hihihi sen kan han sitta,ligga och ge tass!! ÄLSKAR DET!!  :) vi hade det verkligen jätte mysiigt hihihi...nu ligger maestro helt slut brevid mig o sover hoho

ska snart laga mat tsm med min man! vi ska göra potatis mos för första gången hahaha kul o testa nya mat rätter :D


bjuder på lite bilder från idag dåraaaah


Maestro o ja badaar :)



min man och jag! ♥




Vår prins!!! ♥



Myser med pappa :)



La familia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0